Tuesday, April 4, 2017

ALUMNI OH ALUMNI….

Sebelum ini, aku pernah jadi penyelaras alumni di KolejKomuniti Ledang

Sekarang, aku mengurus alumni Kolej Komuniti satu Malaysia, hari-hari aku perlu berhubung dan mengambil tahu mengenai alumni serta memperkasanya. Aku berasa bangga apabila melihat pelajar-pelajar aku dulu kini sangat Berjaya. Ada pendapatan mereka lagi tinggi dari aku walaupun sekadar sijil sahaja

Siapa kata jika hanya sijil, tidak akan ke mana. Tidak penting di mana anda bermula, Yang penting di mana anda berakhir. Bagi aku, diri sendiri itu yang utama. Selepas itu, baru orang sekeliling yang menjadi pendorong. Diri sendiri kena kuat, ada semangat untuk berjaya.

Aku rasa sangat seronok untuk kongsi kejayaan-kejayaan mereka. Nantikan di blog ini ye…Alumni oh alumni

Nota
1.       4 kejutan terdapat dalam filem terbaru Fast & Furious yang tak dijangka. Klik SINI

2.       Kucing Nampak je comel, tetapi hati-hati…..Kenapa? Tengok SINI

No comments:

Post a Comment