Saturday, April 29, 2017

AMBIL KESEMPATAN….

Sudah lama aku tidak kemaskini blog ini, pasti ada yang dah rindu….

Korang pernah ambil tak kesempatan?? Pada sesiapa sahaja……

Ambil kesempatan atas orang yang baik dengan anda??

Aku pernah…Aku selalu ambil ‘kesempatan’ kepada abahku dulu, Kalau aku nak sesuatu, baru aku cari abah….kalau takde benda, aku tak cari abah…….

Kalau aku perlu tanda tangan sesuatu, baru aku cari abah…..Kalau tidak, aku tak cari abah…..

Apabila aku nak duit lebih, baru aku call abah……kalau tidak, abah yang selalu call aku tanya khabar……


Kini, abah dah tak cari aku….aku yang selalu cari abah….Rindunya aku pada abah, rindu yang aku tidak dapat luahkan. Peritnya!!! Hargailah orang sekeliling anda yang menyayangi anda…..Selagi boleh ungkapkan, luahkan lah…… Al fatihah untuk abah!!! Kalau aku dapat undurkan masa.....

Nota:
1. Perlukah anda jujur dalam hubungn cinta anda? Klik SINI
2. Kehidupan sebenar Neelofa di SINI
3. Pengguna Instagram pasti suka INI.

No comments:

Post a Comment