Thursday, April 6, 2017

INI BUKAN DI SYURGA…

Minggu ini, aku macam kaunselor…..banyak mendengar dan memberi pandangan aku… pada pelajar dan kawan-kawan.

“Kenapa orang aniaya aku?”

“Kenapa orang benci aku?”

“Kenapa dalam dunia ini ada orang pentingkan diri”

Ini kerana ia bukan di syurga. Biasalah dalam kehidupan, ada yang suka dan ada yang benci. Ada yang baik dan ada yang jahat. Susahlah kalau kamu hidup atas pandangan orang lain. Bagi aku, selagi melakukan sesuatu itu dengan tidak melanggar hukum hakam yang telah ditetapkan oleh Allah, ia okay!!!

Tapi pastikan anda tidak melakukan atau membalas seperti apa yang mereka buat. Kalau tidak, apa beza anda dengan dia. Biar susah di dunia, tetapi bersenangan di syurga…


Nota
1.       4 kejutan terdapat dalam filem terbaru Fast & Furious yang tak dijangka. Klik SINI
2.       Kucing Nampak je comel, tetapi hati-hati…..Kenapa? Tengok SINI
3.    Awak memang cantik sejak kecil. Tengok INI
4.    Peminat sushi wajib baca INI.

No comments:

Post a Comment