Thursday, April 20, 2017

KENAPA SUKA MENIPU???

Apa seronoknya menipu???

Teringin menjadi Pinocchio??

Sebenarnya, sesiapa yang kenal aku…pasti tahu aku paling benci orang yang menipu walaupun perkara kecil….lebih-lebih lagi apabila aku tahu aku di tipu….

Kebiasaanya, apabila aku tahu aku kena tipu, aku suka buat macam biasa dan tengok lakonan penipu itu. Penipuan akan terus mewujudkan penipuan lain dan pastikan anda ingat butir-butir penipuan itu hehehe

Kenapa tidak mahu bercakap benar?? Aku selalu yakin, kebenaran pasti akan muncul walaupun lambat. Dan kini, satu per satu telah kelihatan….hanya tunggu masa, peluang telah diberi banyak kali…. Hidung Pinocchio semakin panjang, semua orang mula sedar, bagaimana nak sembunyi lagi??

Teruskan menjadi pinocchio, aku tidak rugi walaupun hidung aku pesek!!!

Nota:

1. Ikuti tips pelajar cemerlang di SINI
2. Anda cantik dari kecil? Lihat SINI
3. Minat kerja anda. Bagaimana? Lihat SINI

No comments:

Post a Comment