Monday, April 3, 2017

KERETA ATAU……..

Kisah ini berlaku semalam…….

Aku keluar makan tengah hari dengan Cik A, dan aku memulakan perbualan supaya tidak rasa janggal hehe

Aku        : Rasanya nak habiskan bayar kereta ini lah, bayar terus….malas nak berhutang lagi
Cik A      : Ada berapa banyak lagi?
Aku        : Rasanya lagi dua tahun……dalam 15 ribu
Cik A      : Uish banyaknya, tak payahlah bayar terus, buat benda lain
Aku        : Buat benda apa? (saja aku buat tak faham)
Cik A      : Ala……..

Nota: 15 ribu tu pun aku tiada sekarang hahha, saja nak wujudkan topik borak hahha

#Lelaki kalau berkias, dia saja je buat-buat tak faham hehe


1.  Jika anda buat 7 perkara ini, anda boleh jadi buta. Baca SINI
2.  Nak wajah anda menjadi doodle? Klik SINI

No comments:

Post a Comment