Sunday, April 16, 2017

RINDU….

Sudah sebulan lebih…..

Aku ditempat baru, tidak lagi mengajar……Bukan aku tidak suka tempat baru…. Ia lebih mencabar

Cuma aku rindu untuk mengajar….untuk melayan keletah mereka, untuk membuat pelbagai aktiviti bagi membentuk diri mereka…..bagi menghadapi dunia pekerjaan yang lebih mencabar.

Cikgu bukan sekadar mengajar di hadapan kelas sahaja, aku pernah menjadi penjaga beg sehingga 5-6 jam angkara mereka masuk eksplorasi Putrajaya dan lambat sampai di garisan penamat hehe..

Macam-macam kenangan dulu, aku akan terus simpan rapi dalam diri walaupun kemesraan tidak sama macam dulu.

“Tidak mahu menjadi permata yang hilang, tetapi menjadi permata yang bersinar”

Love KJ,


NOTA
1. Nak merasa naik kereta mini? Klik SINI
2. Tak perlu risau ayam goreng habis. Meh ambil resepi INI

No comments:

Post a Comment