Monday, June 19, 2017

ACAH-ACAH AJAK?

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Wah tinggal beberapa hari saja lagi umat islam akan menyambut Hari Raya……ada yang tidak berpuasa penuh ke? Yang berpuasa penuh boleh tuntut duit raya dari aku hehehe

Aku masih perlu bekerja sehingga jumaat ini…..arghhhh, ofis sudah mulai sunyi, jadi aku pasang lagu raya sahaja. Ini bestnya apabila ofis sudah ramai yang bercuti, internet sangat laju heheh…. Aku cuti raya ini selama seminggu, marilah datang rumah aku di Jasin untuk beraya….

Aku telah dapat banyak jemputan untuk beraya terutamanya daripada pelajar aku,

“Encik, nanti raya datang rumah saya ye”

“Ok”, balas aku

Lepas tu aku akan tanya, rumah dia kat mana?? Hahah Insyaallah aku akan hadir mana-mana yang menjemput, tetapi bagi tahu alamat sekali ye hehehe


Nota
1. Apa kena orang Korea ni?? Cuba tengok INI
2. Tempat sahur best di KL, cuba tengok INI

No comments:

Post a Comment