Thursday, June 22, 2017

ANDAI ITU TAKDIRNYA….

Assalamualaikum,

Aku nak bagi tahu aku ini jarang melekat untuk tengok drama bersiri panjang-panjang ini, dan tadi sahabat aku ada whatsapp

“Nuar tengok tak andai itu takdirnya?”

“Tak tengok, tengok hero seorang Cinderella je, saya nak belajar jadi romantik”

“Tengoklah nanti, sebab tu lagi romantik”

“Best ke? Sebab saya tengok ramai yang post kat facebook pasal pukul-pukul je”

Apa pendapat korang? Best ke drama tu? Aku jarang tengok drama malam-malam sebab aku mengajar tuisyen, drama Hero seorang Cinderella pun aku tengok ketika astro ulang masa sahur hehe….

Kalau best, nanti aku cari kat youtube je….

Tapi aku percaya andai itu takdirnya…..andai itu bukan jodoh kita, buat macam manapun tetap tidak akan bersama…..

Nota
1. Nak beli kereta tetapi tak tahu nak start dari mana? Baca SINI
2. Jenama ini boleh selesaikan semua masalah kulit anda. Apa jenama tu? Klik SINI



No comments:

Post a Comment