Thursday, June 15, 2017

HARI TERAKHIR….

15 JUN 2016….

Hari terakhir pelajar-pelajar di Kolej Komuniti Ledang…. Sebelum bercuti raya. Bagi pelajar semester akhir, hari ini adalah hari terakhir mereka sebelum masing-masing membawa haluan masing-masing menjalani Latihan Industri dan bekerja…..

Aku agak rapat dengan pelajar-pelajar semester akhir untuk batch ini, tetapi aku tidak rasa sedih sangat sebab aku keluar meninggalkan Kolej Komuniti Ledang lebih awal sebelum mereka meninggalkan aku heheh

Aku dah puas sedih masa kena terpaksa keluar dari kolej, masa tu rasa tak kan jumpa mereka semula sebab dijangka tercampak ke Miri…..walaupun ada teknologi, tetapi rasanya tidak sama…. Masa tu kelakar, banyak sangat majLis perpisahan untuk aku, tetapi tak keluar-keluar juga dari Kolej. Aku ingat mereka semua yang membuat persembahan. Nak nangis masa tu, tetapi cover, tak macho la menangis depan anak murid hahha

Sebenarnya, setiap semester aku akan bersedih, tetapi semester ini, paling ramai yang aku rapat…dah macam kawan-kawan aku. Aku banyak belajar dari mereka sehingga aku berdiri sekarang.

Aku ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada geng-geng JPP, Priss, Petanque, geng Video, Geng Stompers, Geng lepak Koperasi, Geng lepak bilik kaunseling, geng lepak teratak dan lain-lain. Aku tidak perlu rasanya sebut nama satu per satu… Anda semua tahu siapa saya maksudkan.

Jadilah alumni yang menjadi contoh kepada adik-adik. Kita tidak tahu ada yang menjadikan kita idola contoh ikutan. Teruslah berbakti kepada agama, kolej, bangsa dan negara. Anda perlu bangga menjadi pelajar KolejKomuniti Ledang. Lepas ni,anda semua akan dijejak!!!


Raya nanti jemputlah datang rumah!!!

Nota:
1. Bacaan untuk orang yang dah kahwin sahaja. Klik SINI
2. Nak menang Vespa? Klik SINI

terima kasih guys.....

No comments:

Post a Comment