Tuesday, June 20, 2017

KALAU TAHU BEGINI JADINYA…..

Assalamualaikum dan salam sejahtera…..

Wah tak lama lagi nak raya, puasa pun tinggal tidak sampai seminggu sahaja lagi…. Ada yang ponteng puasa??

Makin nak raya, makin murah rezeki aku…..bisnes pun semakin menjadi dan kuih raya pun dapat banyak….

Kalau aku tahu dari awal nak dapat kuih raya banyak macam ni tahun ini, tiadalah aku pergi tempah kuih raya awal-awal hehehe…..

Semalam aku dapat lagi kuih raya daripada pelajar tuisyen aku, dapat sebalang. Terima kasih banyak-banyak ye….. Raya jangan lupa datang rumah, ada pelbagai jenis kuih raya…..Terima kasih juga pada emak Mat, memberi 2 bungkus kerepek…..Aku ni memang hantu kerepek pisang…..

Orang nak beri, sepuluh jari aku tadahkan hehe….

Nota:
1. Ini sebab kenapa raya waktu paling sesuai shopping. Klik SINI
2. Kenapa dengan orang korea ni?? Klik SINI
3. Tempat bersahur paling best di KL, korang perlu cuba. Klik SINI


No comments:

Post a Comment