Tuesday, June 6, 2017

LELAKI VS PEREMPUAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari ini, aku setkan kepala untuk menghubungi hampir 100 orang bakal graduan Kolej Komuniti yang akan berkonvokesyen tahun ini. Jadi aku mulakan dari Kolej Komuniti Rompin.

Apa yang ketara aku lihat, apabila aku menghubungi pelajar lelaki bagi mengesahkan data, mereka tiada masalah dan apabila aku meminta gambar di tempat kerja, pun tiada masalah, terus dapat.

Tetapi, sebaliknya kalau aku minta pada pelajar perempuan. Bagi mengesahkan data, agak keberatan untuk mereka memberitahu dan lagi teruk apabila aku meminta gambar. Pelbagai persoalan di lontarkan

“Untuk apa gambar saya tu encik?”

“Saya perlu ada juga ke dalam gambar itu encik??”

“Gambar separuh ke penuh”

Bagus pelajar perempuan ini banyak tanya bagi mendapatkan kepastian, tetapi masalahnya, banyak sahaja pertanyaan, gambar aku masih tidak diterima.


#Susahnya nak faham kaum perempuan

Nota
1. Untuk raya dengan glamor, klik SINI
2. Rugi anda tidak menonton video INI. Ia telah ditonton oleh setengah juta orang.

No comments:

Post a Comment