Saturday, June 17, 2017

SKOR MATEMATIK UPSR 2017 LABUH TIRAI

Alhamdulillah,

Berakhir sudah.....

Skor Matematik UPSR 2017 berjaya dilaksanakan pagi tadi dan ia telah melabuhkan tirai sebelum menyambut hari raya…..lepas raya kita akan buka tirai semula heheh…Bikin saspen je!!!!

Tadi aku fokus pada bab perpuluhan dan peratus, alhamdulillah pelajar-pelajar ini mudah faham. Daripada respon mereka, mereka terima cara aku mengajar dan seronok.

Tahun ini, insyaALLAH aku fokus di Tangkak, dan tahun hadapan aku mengubah angin ke Kuala Lumpur. Orang-orang Kuala Lumpur, nanti ye aku tahun hadapan….. Kita hanya mampu merancang, tetapi perancangan Allah itu yang terbaik…

Okay aku belanja gambar-gambar di dalam kelas tadi














Nota:
1. Siapa nak kereta murah raya ni. Klik SINI
2. Untuk bacaan orang yang dah kahwin sahaja. Klik SINI
3. Siapa nak vespa dan telefon dengan cara mudah? Klik SINI


No comments:

Post a Comment