Tuesday, June 27, 2017

SUMPAHAN AMIRUL NAIM (EPISOD 1)

Serik!!!!

Berhati-hati!!!!!!

Jangan main-main dengan budak bernama Amirul Naim ni…. Walaupun dia bekerja di pagi raya, hanya diam sahaja…..senyum kambing pun jangan…. Jika dia terasa seperti mentertawakan dia, habislah korang….

Alkisahnya bermula peperangan yang tidak di rancang….

Aku mendengar khabar bahawa budak bernama Amirul Naim ini kena bekerja di pagi raya pertama beberapa hari sebelum raya…. Aku tersenyum, rancangan jahat diatur rapi….

TETAPI

Sebelum serangan bermula dari pihak aku, aku diserang hendap olehnya, peluru dilancarkan 2 hari sebelum hari raya…

Tit Tit Tit

Whatsapp aku berbunyi pada pukul 7.45 pagi. Aku membukanya.

“Good night”, simple sahaja ayatnya tetapi sangat menusuk hati bagi yang masih bekerja 2 hari sebelum raya.



Argggghhhhhh…. Tidak boleh jadi ini, kena balas dendam. Aku tak tahu apa yang menghasut aku di bulan Ramadhan ini. Syaitan kan sudah kena ikat!!!! Aku naik ke ofis, terus merakam video ucapan raya untuknya HAHAHAHA

video

Puas hati aku!!!!


Tapi peperangan ini bukan terhenti setakat itu sahaja….. nantikan sambungannya, Siapa yang menang?? Nantikannya, aku nak pergi raya kejap heheh

Nota:
Jom tonton 2 video raya yang menarik ni:

No comments:

Post a Comment