Wednesday, July 12, 2017

PENYOKONG TEGAR SELANGOR DIKESAN!!!!

MERAH KUNING!!!!

SELANGOR!!!!!

Aku kebiasaannya, akan bergaduh dengan seorang pengawal keselamatan Kolej Komuniti Ledang… Bukan bergaduh betul-betul, tetapi saja mendengki antara satu sama lain….itu yang mengeratkan perhubungan kita.

Pengawal Keselamatan ini atau namanya Encik Zamri, merupakan seorang penyokong tegar Selangor walaupun bekerja dan tinggal di Johor hehe. Jadi kebiasaannya, aku menjadi lalang la, akan menyokong pasukan lawan selain Selangor…..Kejap aku sokong Johor, kejap kedah….yang penting adalah pasukan lawan kepada Selangor heheh, saja nak jadi punca gaduh heheh

Walaupun kini aku sudah berpindah ke Putrajaya, peperangan kami masih berterusan heheh…. Petang tadi aku menerima satu whatsapp daripadanya!!!





Tidak pernah luntur semangatnya pada pasukan Selangor hehe... ini salah satu sebab aku rindu pada Kolej Komuniti Ledang....dari pengawal, pelajar, akak-akak cleaner, makcik kafe, staf, pensyarah, dan pengarah semua 'masuk kepala', seronok bekerja di sini....

Jadi kepada adik-adik diluar sana, yang ingin menyambung pelajaran. pilihlah Kolej Komuniti Ledang.....Sangat seronok!!! Pengambilan bulan Julai masih dibuka!!!


No comments:

Post a Comment